Jak si na tom stojí vaše stránky?

Technologické zpracování stejně tak jako samotný obsah jsou určujícím faktorem pro úspěšný a navštěvovaný web.
Poutavý obsah cílený pro vybraný segment trhu dokáže přesvědčit potenciálního zákazníka o vaší důvěryhodnosti, spolehlivosti a serióznosti. Zajistí tak nejen samotnou konverzi (tedy důvod proč vaše stránky budujete), ať je to prodej, registrace nebo sdílení obsahu. Tak opakování těchto konverzí a navíc doporučení dalším uživatelům – potenciálním zákazníkům.

Kvalita implementace webu

slider2ilustrace
Je důležité vědět, jak kvalitně je váš web implementován:

  • Zda je jeho obsah správně viditelný a formátovaný v různých prohlížečích
  • Čitelný a přirozeně ovladatelný na různých zařízeních (desktop, notebook, tablet, mobil)
  • Zda je validní (bezchybný) zdrojový kód vašich stránek – a to nejen na stránce úvodní,
    ale i na všech ostatních
Stránky můžete analyzovat a testovat sami, nebo k tomu využít našich automatizovaných služeb. Po registraci vaší domény k otestování získáte detailní report o tom, v jakém stavu jsou vaše stránky, kde se na nich vyskytují chyby a jakým způsobem je můžete odstranit.

SEO aneb optimalizace nejen pro vyhledávače

Opravdu máte jistotu, že vaše stránky a obsah vyhledávače chápou a prezentují tak jak očekáváte?
Jsou vaše on-page a off-page faktory, ovlivňující pozici ve výsledcích vyhledávání v pořádku a dostatečně vyvážené?

Víte, které jednoduché akce můžete na svých stránkách provádět tak abyste zvýšili nejen samotnou návštěvnost, ale i konverzi k vytýčeným cílům?

Součástí naší analýzy vašeho webu je podrobné hodnocení SEO faktorů, které ovlivňují vaši pozici ve vyhledávači.

seo
V analýzách můžete porovnat vaše řešení s konkurencí, identifikovat slabá místa i potenciální příležitosti. Vše v ucelených srozumitelných přehledech, s komentářem výsledků a doporučením dalších kroků.

Statistiky jsou jednoduše a přehledně řazeny tak, abyste mohli sledovat vývoj vašich prezentací v čase. Jak se vaše SEO mění, a jakým způsobem jste řešili problémové situace.
V kombinaci s dalšími nástroji, pak můžete sledovat, zda a jak vámi prováděné změny ovlivnily pozici ve vyhledávačích.